poniedziałek, 4 stycznia 2016

Początek

Początek? 
Podobno zawsze najtrudniej jest zacząć, jednak postaram się zrobić to na tyle satysfakcjonująco, abyście nie mieli oporów przed powrotem na tą stronę.
Zacznę może od krótkiego opisu swojej osoby.
Jestem dziewczyną, nie będę podawać swoich danych ponieważ postanowiłam że mój blog będzie anonimowy. 
Cel? 
Założyłam bloga, ponieważ wiele osób przychodzi do mnie po rady. 
Z moich licznych obserwacji zauważyłam że osoby, którym staram się pomóc zazwyczaj stosują się do moich rad, co więcej przynoszą one zadowalające je oczekiwania.
Pomyślałam, że można spróbować z czymś takim w internecie. 
Blog ma na celu pomoc osobom potrzebującym, chce żeby był internetową wersją telefonu zaufania. 
Nie od dziś wiadomo, że dużo łatwiej wygadać się czy poszukać rady u kogoś kto nas nie zna i spojrzy na sprawę obiektywnie. 
Założyłam tą stronę na próbę jeśli się spodoba zostanie, jeśli nie zawieszę swoją działalność :D

Więc dla wszystkich zainteresowanych:
Jeśli macie jakiś problem, lub potrzebujecie po prostu z kimś pogadać i się poradzić zapraszam do siebie.
Kontakt do maili: anony@onet.eu
Jeśli chcecie żeby wasz mail został tu opublikowany dopiszcie to w swojej wiadomości, jeśli nie napiszcie że nie życzycie sobie publikacji. 
Pamiętajcie, możecie zostać tak samo anonimowi jak ja. 

No więc (nie zaczyna się zdania od no więc ale jestem niereformowalna) pierwsze koty za płoty i teraz pozostaje mi czekać na pierwszą wiadomość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz